Tråkig dag

Hejsan! Det blev inget sytt i förrgår.. Insåg att jag var tvungen att byta tråd på overlocken o att det saknades en tråd så då sket jag i det. Igår hände de väl inte så mkt, precis som idag.. Det har bara blivit lite spel på xboxet och nu sitter jag och lyssnar på musik o funderar. Jag vill göra nåt, jag kan inte bara sitta hemma hela tiden, det mår jag inte direkt bra utav.. Måste försöka fixa mig en arbetspraktik plats så jag kanske har en chans att få ett jobb.. Sen ska jag kanske börja plugga i höst? Börjar konstigt nog bli sugen på att plugga, och konstigt nog funderar jag på att fortsätta inom mode. Eller kanske inte? Måste ju fixa min Matte B först i så fall. Det är kul att man var sjuk väldigt mycket i slutet av gymnasiet så man missa många genomgångar så man inte klara matten.. Sen så kunde jag få godkänt ändå om jag klarade nationella, tror ni inte jag fick ett poäng ifrån godkänt då? Det känns verkligen inte kul och jag är fortfarande mycket irriterad över det.. Jaja, ta tag med allt ska jag i alla fall!

Men nu ska jag nog fortsätta att fundera o lyssna på den underbara musiken, skriver nog mer ikväll

//puss

Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: tusen tack :D kram!

2010-02-01 @ 17:11:50
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0