Lalalaa



Ännu en dag har gått med arbete, inga mer lamm har kommit men de gör de säkert i veckan. Gick riktigt fint när jag körde hästarna idag, dom sprang på som bara den, och när dom kommer in i stallet efter träningen så slår dom alltid ihop läpparna flera gånger o de låter så himla charmigt, kan ju tyvärr inte beskriva så bra här hur de låter :p Just nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva, min hjärna är inte riktigt med när jag arbetar här, de är så mycket att hålla reda på så det är bara jobbet som finns i hjärnan just nu.. Men men, kanske skriver senare om ja kommer på nåt, eller tror inte det föresten, klockan är ju ganska mycket redan, måste komma upp tidigt imorrn..

För övrigt tycker jag denna bilden är grymt snygg, kan vara för jag tycker om 1700-tals kläder/filmer osv riktigt mycket, men men nu ska jag ta och dra mig, ha det så bra!

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0