Hejsan

Mjo jag är ganska dålig på att uppdatera nu när jag jobbar. Man är ju ganska trött efter 10 timmar varje dag :p Men men, måste ju bara berätta att igår när jag var hos fåren så kollade jag på dom, sen vänder jag mig om och fixar vatten och sen när jag vänder mig om igen så ser jag en lammunge, blev helt paff. Tänkte typ: va? den var inte där förut, eller? Hehe, den var i alla fall super duper söt. Finns de nåt sötare än djurbebisar?


titta vad söt hon är :) dock ingen vidare bild

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket eftersom min pappa fyller år, så de blev till att åka hem o fira honom istället för att jobba en massa, men det är okej för hästarna har en vilodag varje vecka. Men det blev lite ridning på en av ponnysarna i alla fall :) Min söta lilla Lina som jag red på när jag var mindre. O så duktig var hon, hon kom fortfarande ihåg tricket jag lärt henne så de var kul. O nu ska mina brorsbarn börja rida henne lite o de tycker jag är jätte kul, men måste få henne att skärpa sig lite först för hon är envis med att gå dit hon vill o inte dit jag vill :p O då blir det en massa flygande i luften, bockningar, stegringar osv o de kanske inte är så bra för barn som är 5 och 7 och som inte är så hästvana :p

Föresten jag behöver lite hjälp. Jag är en väldigt rockig tjej på insidan och jag älskar stilen och jag har vart ganska alternativ väldigt länge, men nu har jag insett att min garderob börjat sväva iväg väldigt så det ska jag ta tag i. Men de jag behöver hjälp med är vad ska jag göra med mitt hår? En klassiker att fråga det jag vet men de är ju alltid bra att höra andras åsikter :) Jag har i alla fall bestämmt mig att jag ska ha sockervaddsrosa överhår igen, eller om de blir hela håret vet jag inte. Det ska i alla fall vara blondt och skimmra i rosa :) Men sen efter det så funderar jag på att lägga i slinger i håret (en i luggen o lite här o var i håret) men jag vet inte om jag ska ha svart eller brunt fast iofs så ska jag ha sånt som tvättas ur efter 28.a tvättar så jag kan lika väl bara testa istället :p Så istället blir frågan, tycker ni det låter bra eller har ni nåt ännu bättre förslag?

Nu ska jag fortsätta att titta lite tv, kanske skriver senare

//puss

Kommentarer
Postat av: Bex

Jag tycker lite rosa slingor! :)

2010-01-10 @ 00:10:55
URL: http://ladybex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0