Hej hej

Ja jag har vart väldigt dålig på att skriva de senaste, men nu jäklar, för nu är jag hemma igen :) Det har vart världens snöoväder här i några dagar, tycker att det räcker med snö nu. Fast de är kul ändå, längesen det var en sån här riktigt vinter. Tänkte försöka få Stoffe att gå med mig ut o fota någon dag också för jag känner att jag behöver lite nya bilder i min portfolio och det är ju så himla kul att fota :) Kanske kan få med honom ut imorgon för då är han ledig.

Föresten jag o Stoffe har bokat en resa till London med hans mamma o syrror, kommer bli så fruktansvärt kul! Har alltid velat åka till England då jag älskar i princip allt som har med England att göra :) Så detta är verkligen nåt jag ser fram emot. Några tips på ställen man måste besöka? ;p

Men nu tänkte jag sätta mig och sy lite. Lär skriva mer ikväll och kanske fotar kläderna jag ska fixa med. Föresten så har jag äntligen skaffat mig en ny mobil, de behövdes verkligen! Blev en Sony Ericsson Xperia X1 :) Än så länge verkar den bra ;p Ska byta nummer sen också men säger till då.

//puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0