Uppdatering


Hej hej!
Jag har inte skrivit på ett tag eftersom jag gör samma saker varje dag så kommer inte direkt på nåt kul att skriva, sen så är jag jäkligt trött tvarje dag. Kan ni förstå att jag deckade ute i stallet igår, på ett täcke som låg på några halmbalar, sov i 45minuter. Då förstår ni nog att jag är riktigt trött x) Föresten jag har blivit faster igen, för sjunde gången :p (har två bröder) denna gången är det till lilla Sebastian :) jag ska även bli fadder till han :D

Förövrigt är Heather Graham en riktigt cutie på denna bilden, och jag vill ha sommar och hennes fina hår, alldeles fylligt o fint, och älskar hennes lockar :)

Föresten så har jag sökt till den tävlingen där man kan bli VIP-bloggare på Gbg horse show. Grejen är att jag tyckte det var riktigt dåligt att där man skulle skriva varför man ville vinna, där kunde man knappt skriva två meningar. Så alla som sökt dit har antagligen skrivit ungefär samma, jag vill vinna för jag älskar hästar och vill bli en känd ryttare en dag.. Alltså jag hade velat skriva så mycket mer än vad man kunde, visst dom går in o kollar på alla bloggar o utser en vinnare, men det lär inte hjälpa mig direkt :p Jag har ju inte skrivit så mycket om hästar än, dels för att jag inte har min älskade häst hemma hos mig i Tidaholm eftersom jag inte hittat någon stallplats än, sen så har jag haft fullt upp på gården som jag jobbar på nu.. Om man hade kunnat skriva mer varför man velat göra det, kanske jag hade haft en chans, men men.. Det får bli en helvecka nere i falsterbo i sommar istället, vilket jag föredrar om jag ska vara ärlig, det är ju utomhus och så mycket mer :)

Men nu borde jag sova, har mycket att stå i imorrn, ni får ha det så bra!

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0