Cold



Hejsan på er. Inte hänt något speciellt idag, bara jobbat. Men som jag trodde så har det kommit fler lammungar, tre stycken hade kommit idag, nu när jag är helt själv så klart, så de blev en hel del att göra. Kul att ägarna sa att om det händer att dom föder så ska du göra så här o så här men dom ska inte föda nu så det är nog lugnt. O nu har det redan kommit sex stycken :p yeye.. Nu sitter jag och kollar på paradise hotel, helt fast är jag :p Borde dock städa iordning lite i rummet jag sover i för imorrn kommer städerskorna och då är det bra om dom kan gå på golvet hehe, jag har det ganska stökigt ja :p Sen så hade jag tänkt att sy lite på mina kläder idag men det har inte blivit av så det får bli imorrn istället. För dom som inte vet så gick jag på Skrädderi och Mode på gymnasiet o vi hade nästan inga andra ämnen än syämnen osv så kan en hel del :p Fast jag har börjat glömma en hel del men som tur är har vi kvar alla mappar med grejerna vi har gjort. Men nu börja paradise hotel igen, ha det bra!

//puss

Kommentarer
Postat av: Trees

Då måste du visa kläder du gör ??:D Varför läser du inte vidare inom det? ihih

ja haha falköping.. naa, men det är ju bättre än ingenstans alls:D

2010-01-22 @ 10:41:32
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0