bebis

Jo jag tänkte uppdatera lite nu då. I fredags träffades jag o Anna lite, så längesen nu. Sen i lördags så blev det åka skidor med mina brorsbarn och sen kalas för en av mina kusiner, och sen åkte vi och hälsade på mitt nya brorsbarn Sebastian. Första gången vi träffa honom o han var så liten och såå söt :D Sen på kvällen blev det bio med Anna och Jenni. Det blev It's complicated. Den var faktiskt riktigt bra och riktigt rolig :p en film att rekommendera enligt mig. Men jag har ju all humor i världen så de är inte mycket jag inte gillar ;p

Idag blev det ännu mera skidåkning, riktigt kul faktiskt, jag har saknat det. Sen vid middagen kom Oscar och hälsade på, de var riktigt kul, även om jag kanske var lite osocial då jag var tvungen att hjälpa Jesper med spelet på datorn :p Sen kom brorsan med lille Sebastian för han skulle hämta Julia o Jesper (mina andra brorsbarn)


Fick hålla lilla Sebastian, så sjukt söt o liten är han :') och ni får stå ut med sletna mig ;p



Men nu är jag grymt trött och klockan är bara tjugo över tio..
Men ni får ha det fin fint!

//puss

Kommentarer
Postat av: MirellaBenz

Dem är jätte fina verkligen. Dem finns kvar fram till februari 20e

2010-01-29 @ 15:48:09
URL: http://bnz.blogg.se/
Postat av: J U L I A

såå söt!

2010-01-31 @ 17:02:29
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0