winterland

Okej det snöar igen. Kan det aldrig ta slut?
Dagen började med en ridtur, blev på travbanan idag igen, man kommer inte så långt här borta, inte denna årstiden i alla fall :p Jag pullsade lite i snön idag med, haha kan ju säga att snön gick upp till Confettis mage, och hennes mage är inte långt ner! Så ja de var ganska djupt :p så det blev inte så mycket pullsande tyvärr.

Efter det blev det lite god mat med pappa och OS tittande :) Sen kom min kära bror och hämta mig. Jag fick klippa min brors tjej Therese, o mycket roligt prat ^^ Och sen fick jag ta hand om söta lilla Sebastian ett tag, o shit alltså, min bror gav mig honom precis när han verkligen höll på att gallskrika, o jag älskar barn men när dom skriker så får jag panik xD men Therese lugnade mig med att berätta att hon också får panik av det haha. Och nu gör jag inte så värst mycket. Har ätit gott med föräldrarna precis o ska upp tidigt imorrn så ska väl sova snart.

Hur har er dag varigt?
//puss

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Tränat på grus i snöstormen, så min dag har varit.. snöig :P

2010-02-19 @ 00:48:31
URL: http://aimformyheart.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0