Valentine's day

Alla hjärtans dag idag då, fast dagen är ju nästan slut :p
Fick en underbar rosbukett och ett jätte fint kort från älsklingen. I kortet stod ett stycke från låten han gjort till/om mig. Så sjukt fint var det. Önskar att man får höra den sjungas av honom snart med :) hihi. Och nu ska det bli god mat och myskväll. Det blir klyftpotatis, kyckling med ost i och bacon rullat runt kycklingen, så mumsigt ^^ Sen efter det blir det hemmagjord milkshake. Mums mums.

Idag har Åberg, jocke, elin och frida hälsat på en stund också. Det blev lite tv tittande och en massa prat. Sen så igår var jag, älsk, erik och mikaela på bio. Mycket roligt var det :) Vi såg Wolfman. Dock så var den inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Det första jag störde mig på nu när jag tänker tillbaks är att när det hände nåt skrämande så hände det igen nästan direkt efter, om ni förstår vad jag menar? Sen så de jag störde mig mest på var att varulvarna var så sjukt fula, det var verkligen inte så som man ser varulvar. Visst det är klart att dom kan se olika ut men detta var verkligen dåligt gjort kan jag tycka. Fast det jag gillade med filmen var att den utspelades på 1800-talet för det gillar jag ^^ Men men, det var ändå en väldigt kul kväll :)

Här får ni en bild på mig också, var ju ett tag sen nu haha.
Dock ser jag ganska liten ut här :p



detta sminket blev det igår :)

//puss

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Finaste pälskling <3

2010-02-15 @ 13:06:50
URL: http://aimformyheart.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0