snow

Kan ni förstå att det snöar här igen? Tar det aldrig slut! Menar vi har redan minst tre meter höga snöhögar överallt.. Visst det är jätte kul att det äntligen är en riktigt vinter men eftersom att vi redan har sjukt mkt snö så behöver de ju inte komma mer :p Aja, jag är iaf glad åt alla små barn som kan springa o leka i snön nu :)

Nu har jag i alla fall tagit kort på våran lägenhet och vad vi har inhandlat på Ikea ^^


Vi köpte dom två svarta fyrkantiga hyllorna för att få lite mer förvaring. Sen köpte vi även
dom två avlånga hyllorna som ligger på golvet, den svarta ska upp ovanför tvn och den ljusa
ska upp ovanför sängen :) Sen när vi hade fixat ihop allt och var i köket, så hörde vi nåt som
ramlade ner och gick sönder. Då hade våran hylla som är längst upp till höger på bilden släpt
från vägen så en blomma i glaskruka hade ramlat ner o en massa ljus och stoffes salt- och
pepparkar. Som tur var så var det bara saltkaret som gick sönder.


Vi skaffade oss äntligen en skohylla, och nu när jag kollade nogrannare på
bilden så insåg jag att min kära halsduk ligger på golvet, det gillas inte (a)


De blev lite pappershållare för alla räkningar osv. Två helt underbara muggar
enligt mig ^^ och så fick vi äntligen skaffat oss nattduksbord hehe.


Skaffade två fina lådor till mig med så jag får plats med allt ^^ erkänn
att ni älskar mina rosa söta trosor som har hjärtan på sig ;)

Sen till sist men absolut inte minst! Så fick vi ju 5 efterlängtande paket, så dom gick vi o hämtade, som tur var fanns dom i en liten affär nästan precis utanför våran ytterdörr för jag kan ju inte påstå att paketen var lätta o bära :p dom var inte tunga men paketen var svåra att hålla i.


Dom här fina högtalarna låg i paketen ^^ + två surround högtalre också :) Underbart
ljud är det i dom! Nu kan jag lyssna på vilken skränig musik som helst utan att jag känner
att mina öron och tinitus tar skada utav det :D

Well, nu funderar jag på att gå o diska, för ju senare de blir på dagen ju tråkigare blir det :p
Ni får ha en underbar dag :)

//puss

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Hihi, finast bor vi älskling <3

2010-02-10 @ 17:06:23
URL: http://aimformyheart.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0