sängen..?

Yes de blev inget mer skrivandes igår, blev ganska sent o jag deckade nästan direkt när vi kom hem till jenni :p Blev i alla fall pizza inne i vargön, så sjukt kul var det :D jisses säger jag bara. Vi satt på pizzerian i mer än 4 timmar och flummade runt. Sen så skjutsade Evve hem mig o Jenni. Fick sova över hos Jenni eftersom min pappa inte kunde ta sig upp för backen hemma. Men de gjorde mig inget för ja o Jenni har de alltid skoj :) Dock så deckade ja nästan direkt x)

Idag hängde Jenni med mig hem, insåg att jag ändå inte kommer kunna träffa några mer i helgen eftersom de knappt går att köra ute, o eftersom jag var tvungen att åka hem så hängde hon med istället så vi har nåt att göra :p Vi har spenderat dagen med filmer, skött om hästarna och en del kortspel :p Men nu ligger hon o deckar i min säng så de kanske är dags att sova :p


my makeup yesterday


love u girls

Ne nu ska jag sova, natti på er
//puss

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Hej! Vad hette din mail nu igen? Råkade tappa bort bland alla kommentarer :)

2010-02-22 @ 17:05:37
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0