så vad ska man ha för rubrik idag då?

Okej dagen börjades med en ridtur ute i snöovädret. Fast idag pallade varken jag eller Confetti med all snö som blåste på oss så det blev bara en snabbrunda. Efter det blev det till att fixa sig, sen åkte jag till sjukhuset o hälsade på min vän Michael som hade gjort en käkoperation. Jag var inte alls beredd på hur han skulle se ut så jag fick en liten chock när jag såg hur svullen han var i ansiktet. Tycker så synd om honom för han hade så ont när han gäspa osv :/ Förstår nu efteråt varför han inte ville att jag skulle se honom egentligen, var så jobbigt att se honom ha ont :/ Men men, det var jätte kul att få träffa honom, var så längesen.

Och nu sitter jag hemma hos Jenni, vi ska gå och äta pizza sen med Evelina. Kommer bli så himla kul :) Men önskar att vi sakt en tidigare tid för jag håller på att dö utav hunger xD Men nu ska jag försöka roa mig medans Jenni är i duschen, skriver mer ikväll, tror jag i alla fall :p

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0