old times..

Jag vill vara 10 igen.. Då fanns det inga bekymmer, och det enda jag gjorde var att greja med hästar. Man var på ridskolan, ridläger, tävlingar osv.. Så sjukt kul var det på den tiden och det enda som betydde nåt var hästarna och allt som har med dom att göra. Det gör det nu med, men tiden räcker ju inte till längre känns de som.. För mig gör det väl det som fortfarande är arbetslös men mitt problem är att jag fortfarande inte har min häst hos mig, så det är rätt jobbigt.. Vet seriöst inte om jag står ut mer.. Men men, får fortsätta att leta stallplats.. Det är nackdelen med att ha flyttat, hemma hos mina föräldrar har vi ju ladugård så där slapp jag ju leta stallplats.. Allt blir så mycket svårare när man inte har eget stall.. Det ska jag absolut ha längre fram! Då ska jag också skaffa mig en till häst hade jag tänkt, först tänkte jag mig en frieser men vill nog hellre ha en PRE-häst (den spanska hästen Pura Raza Espanola)

titta på dom här skönheterna






//puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

den svarta är jue helt gudomlig! baah, sitter här och dreglar !



håller med dig gumman, de var lättare förr, men livet har sin gång och man får acceptera det och göra det bästa av sitautionen. De löser sig snart ska du se! :D <33

2010-02-16 @ 16:21:25
Postat av: Anonym

glömde ju skriva vem de var ifrån :P haha din syrra vettu, jisses hihi saknar dig gums, men så kommer du till mig i morgon, ska bli så roligt ! :D <3

2010-02-16 @ 16:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0