oj oj..

Nu är jag så mätt så att jag nästan spyr, känns de som i alla fall. Jag lagade kvällsmiddagen idag, tänkte vara lite söt mot älsklingen min och göra en liten mini bufé. Såg tidigare idag på ett matprogram där kocken gjorde egna nudlar så det tänkte jag testa, och till det skulle jag göra friterad currykyckling och en smakrik, krämig köttfärs. Men det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Nudlarnas deg var hopplös att jobba med, jag kunde inte rulla dom på de sättet han hade visat på tv o allt bara fastna på bordet, men fick kokat några egna i alla fall, sen fick de bli köpta med. Mina hemmagjorde nudlar såg jätte konstiga ut men var riktigt goda faktiskt, vilket var huvudsaken. Sen så skulle jag fritera kycklingen, och den degen var också omöjlig att jobba med så det blev inte jätte bra friterat, ganska tjockt blev det osv.. Men som tur var, var detta också riktigt gott. Sen så är jag en mästare på olika köttfärser så den blev ju super god ;) Men allt blev gott i alla fall, som tur var, annars hade jag nog gått o lakt mig nån stanns o bara skitit i allt haha. Men nu tänkte jag o älskling ta och kolla ett avsnitt av True Blood

men ni får ha det bra, eller rättare sagt sova gott för det borde man väl göra nu :p

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0