Matkoma..

Mina chokladbollar blev super :D Fast jag har visserligen inte smakat på dom efter dom vart i kylen men tjuvsmakade lite när jag gjorde dom ^^ Sen har jag diskat lite o småfixat.. Och nu har jag och älsklingen ätit jätte god mat så nu har vi hamnat i matkoma :p Jag stekte kyckling i olivolja och sweet chili sås (rekomenderas skarpt) sjukt gott blev det! Gjorde klyftpotatis också, och så gjorde jag en dipp. I den var det creme fraiche, vitlök och koncentrerad apelsinjuice. Dock blev det lite för mkt vitlök i och lite för lite apelsinjuice x) Men jag har aldrig gjort det förr så de gör inget, gott var det ändå :) Nu ska jag o älsklingen kolla en film.

Ha en fin kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Mumsigast var det älsk :)

2010-02-26 @ 12:26:43
URL: http://aimformyheart.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0