jag är nog sämst på att komma på rubriker...



Hej på er!
Jag vet att min blogg är otroligt tråkig just nu men vad ska man skriva om, ifall man inte gör nåt på dagarna? Visst jag funderar på mycket men mina tankar är så virriga (även för mig) så tror inte direkt det är någon idé att jag skriver dom här för ingen hade förstått ändå tror jag :p

Iaf, idag har det inte hänt så mycket, fixat lite med ett par tröjor som jag ska sy in åt Stoffe, annars inget speciellt. Men nu ska jag diska och sen blir det till att laga mat. Jag ska göra egna nudlar (har aldrig gjort det förr så kan ju hoppas på att dom inte blir helt katastrofala) och så blir det friterad kyckling till och en krämig köttfärs med massa kryddor :) Och nej det låter ju inte som världens bästa blandning men tänkte att man får ta lite av varje o testa, så får vi se vad vi tycker är godast. Har ju aldrig gjort något utav det här så det kan bli lite spännande :p Föresten, har beställt tid hos tatueraren idag också, så nu ska jag äntligen bli färdig med tatueringen jag har på sidan av magen :D Lääängtar!

Men nu ska jag nog börja diska, tänkte göra en sminkning idag också, var ett tag sen, men får se om jag hinner med det, annars blir det en imorgon :)

//puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0