Huvudverk..

Jag är trött och har huvudverk, inte kul på en fredag kväll. Jag, Stoffe, Evelina o deras mamma har vart i Skövde o små shoppat idag. Det fick bli en ny Bh med tillhörande troser till mig, jätte söta och välbehövligt, har märkt att alla mina bh:ar är för små så nu har jag väll en eller två som passar, yeay! :p Sen fick vi äntligen hämtat Stoffes lilla ögonsten (våran receiver), och sen blev det lite småskit också som är bra att ha.

Nu sitter jag o kollar lite tv o stoffe sitter vid datorn, vi funderar på vad vi ska äta ikväll, nån som har nåt förslag?
//puss


Detta var inte den sminkningen jag hade idag men den såg
nästan likadan ut, men lite mörkare brun på ögonlocket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0