Home again

Nu har vi kommit hem från bion. Shutter Island var faktiskt riktigt bra, fast älsklingen tyckte den var sådär, men jag är inte direkt förvånad ;p Den handlar i alla fall om en federal agent som åker ut till Shutter Island för att ta reda på sanningen om vad dom gör med sina patienter. Dock så blir det inte alls som han trodde det skulle bli. Han tror till slut att dom försöker få honom att tro att han själv är psykiskt sjuk. Det han inte vet är att han faktiskt bott på ön som patient i två år. En väldigt hemsk historia men som till slut blir fin då han kommer tillbaks till verkligheten och väljer den väg han tycker är lättast, att dö som en bra man, inte leva som ett monster.


Nu ska jag se om jag kan få min pojkvän att se lite Skins med mig för det blev ju inte av tidigare idag :p Eller så blir det sängen, är ju faktiskt ganska trött i ögonen.

Sov så gott, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0