hej på er

Denna dagen har bara kommit o gått. Men jag har haft lite för mig i alla fall. Jag o Stoffe var o hälsade på hos Zandra i den nya lägenheten. Gillar den verkligen, kommer inte bli förvånad om jag blir lite avis när den är färdig ;p Men så konstigt är det väl inte egentligen, Zandra har ju grymt bra smak, hennes mamma målar mer än gärna på väggarna (och hon är ju så bra på det), hela lägenheten är i ett hörn så det är många härliga vinklar OCH så klart så har dom så att dom kan sitta i fönstrena! Det har jag alltid velat ha så de är nog de mesta jag är avis på ;) Men jag får väl gå dit och sätta mig i fönstret, det tar ju bara ca 30sekunder att gå dit :p I alla fall, så var vi där en stund, hon tog även och lånade en soffa av oss så det blev lite fixande med det, sen efter det var Stoffe tvungen att gå till jobbet, och då passade jag på att se Edward Scissorhands, mycket bra film enligt mig. Och som jag har sakt så gjorde jag en sminkning idag med lite inspiration utav filmen, allt är ju så färgglatt där, pastellfärger på allt förutom uppe på berget där det är ännu lite mer färg så det fick bli lite blommfärger där ifrån.


sminkningen ser lite ojämn ut men de är bara formatet o skuggan som lurar


hehe ser skrämd ut eller nåt men enda bilden som blev bra

Men nu ska jag gå o lägga mig för jag är trött och så drar stoffe snart mig till sovrummet :p
Ni får sova så gott,

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0