boring..

Nu har jag precis kompit hem, har vart o kollat på stallet, det var hur fint som helst verkligen o dom var så snälla :) så det blir nog så att jag flyttar Confetti dit ^^ Men i alla fall, nu har jag sjuuuukt tråkigt. Stoffe har nämligen spelkväll med nåra vänner. De roliga var att precis när jag kom in genom dörren så sa jag hej o då tittade dom på mig o sa knappt hej tillbaks, och så som dom kollade på mig, det var som om dom tänkte, vad gör hon här? :S det är ju våran killkväll.. Haha känns som att jag gör intrång i våran egna lägenhet x) inte så nice va, haha. Well well, har absolut ingen aning vad jag ska hitta på för efter att jag fick den blicken när jag kom hem känns de inte som om jag vill vara där inne o störa dom x) eller ja, bara sitta o kolla på, desutom är det inte så jätte roligt heller :p


en ganska gammal oseriös bild på mig x)

Kommentarer
Postat av: tove

vilken färgsprakande blogg, hugs

2010-02-16 @ 21:35:15
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0