You're a beautiful rocker!

Hej på er! Har inte orkat skriva här på några dagar.. Sorry! Men nu är jag tillbaks igen ;)
Så vad har hänt dom senaste dagarna? Inte så mkt tror jag.. Har bara passat Molly och gör fortfarande. Eller jo vi har vart i Hjo på Hem & Hobby med Stoffes mamma o syrror. Blev lite mer blockljus (eftersom vi tar slut på sånna på bara några dagar typ ;p) och lite annat. Sen så igår var mina föräldrar här och hälsade på :) Vi fikade på turbinhus ön här i Tidaholm som är väldigt mysig. Sen körde jag en hel del med mamma, så rooligt! Senare på kvällen blev det bio med Mårten och Evelina. Vi såg den populära Inception, som för övrigt var jäkligt bra! Borde ses!

Men nu är det så här att jag ska snart ut till stallet med Linda så måste gå ner till förådet o hämta lite ridgrejer ;p Men vi hörs kanske senare ;)

//kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0