19/8

Hejsan hoppsan på er! Har vart lite lat dom senaste dagarna, men det får man väl va, eller? Har inte hänt så mkt vad jag minns. Bara det att jag gjorde halkan i tisdags hehe. Jag vet jag är lite sen med körkortet men har man inte haft pengar tidigare så har man inte ;p Men det var i alla fall väldigt skoj o de gick skit bra :)

Just nu sitter jag på min kompis hårsalong och kollar på när hon jobbar ;p Sen när hon slutar ska hon färga mitt hår :D Vilket behövs! Är typ orangehårig just nu >.< haha. Och nu kom hon precis o sa att hon kan ta hål i mina öron också. Haha xD Ja jag vet jag har inte hål i öronen, ni kanske tycker det är konstigt men det har liksom aldrig blivit av. Har alltid haft långt och utsläppt hår och då ser man ju ändå inte örhängena liksom xD Men aa, har tänkt en del på detta det senaste, och frågan är om jag kommer göra det om jag inte gör det nu. Så har en del att tänka på xD

Sitter o kollar på en hel del make-uper också. Är så jäkla sugen på att sminka nu! Vill ju bli make-up artist som ni nog inte vet :p Så kollar runt lite o så där. Om det är nån som bor nära Tidaholm och vill sitta som modell för mig nån dag så får ni jätte gärna säga till ;p Jag behöver öva lite på att sminka andra, inte lika roligt att sitta o sminka mig själv hela dagarna :p

Men orkar inte skriva mer nu så, puss på er  

Kommentarer
Postat av: Trees

Haha ja du kan ju alltid beställa hem av mig ;) Annars tror jag inte det :(

2010-08-22 @ 11:47:01
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0