Like it was before

Puuh, äntligen är denna dagen över. Har vart så seg efter gårdagen hehe. Det var då Kräftskiva o sånt där inne i "stan". Så först skulle det blivit lite fest, dock så blev det inte så till en början så jag o min älskling satt själva hemma i vardagsrummet o tog några drinkar och lyssna på musik. Sen så efter ett tag så stod jag inte ut längre eftersom jag är den partymänniska jag är ;) Så då drog vi hem till Anna där det var lite party. Sjukt kul var det! Blev en del spel och många wierda sms xD ...Och nej jag var inte så full så jag skicka konstiga sms till alla utan det var ett spel med sms-roulette i ;) Sen efter ett tag drog vi ut på stan där det blev lite dans till dansbandet som spelade, inte okej!! Men va fan skulle man göra när man var så dans sugen? xD

Det tråkiga var väl att vi glömde kamera igår! Måste lära mig att ta med kameran vart jag än går igen!

Hände en hel del i fredags också! Det var ju kräftansdag här i Tidaholm så då kom min bror och familj + min halvkusin och hälsade på. Jätte kul var det! Och mina söta brorsbarn fick fiska kräftor i ån vilket dom tyckte var väldigt roligt :) Lilla Jesper fick till och med andra pris :) Såklart valde han en spider man ryggsäck ;)


Min söta lilla brorson. Ni ska se honom när han ler, så jäkla söt!


Haha Ljunggren:are alltså ;p Jag, Jesper, Julia och Brorsan.
Vi var ju faktiskt tvugna att hjälpa dom små barnen o se till så dom inte trilla i! ;)


Det blev en del kräftor ändå ;p


Men nu är jag lite trötter och vi ska upp ganska tidigt imorrn så måste nana,
kiss and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0