13/8

Mjo vi har då vart på Visingsö i onsdags med mina föräldrar. Jag fick köra dit och hem, och jag var awsome ;D Tyckte till och med min pappa som brukar vara ganska bitter om allt.. Hehe. I alla fall så åkte vi runt på ungefär hela Visingsö, riktigt mysigt var det och vi hade toppen väder! Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om det, alla vet väl hur små öar ser ut? Lite träd här o där och en massa åkrar, vad mer finns det? Lite småskit fanns de ju lite här o var precis som på andra ställen i sverige. Men i alla fall så hade vi det mysigt! :) Gick lite i gränna också såklart, det är ju en mysfaktor. Fick mina älskade polkagrisar också som jag inte älskat så mkt förr men som har ändrats ;p





Sen så skrev jag ju inte igår heller.. Vad hände då? Jadu de minns jag knappt, ärligt faktiskt. Ja just det, tog en ridtur såklart. Min pålle var så duktig såå som gick förbi en gubbe med motorsåg igång, hon tittade inte ens på honom :) Sen efter det så var de väl lite segt för det blev värsta åsk ovädret och jag har en så tråkig pojkvän som inte gillar att spela kort >.< För jag tycker att man måste tända några ljus och spela kort när det åskar! Eller bara o sitta o titta på det :p Men det är inte poppis hos Stoffe, kort alltså ;p Yeye. Sen hade stoffe en liten killkväll så det blev till att stoppa papper i öronen så att man kunde få lite sömn ;)

Så idag då. Har inte gjort så mkt känns det som, fast egentligen så är det ju inte så. Har vart i stallet jätte länge. Tog en ridtur till badplatsen och bada med min pålle för första gången :) Hon tyckte faktiskt om det, vilket var skoj! Efter det var vi en snabbis hos Stoffes far och hämta kräftburar o sånt eftersom min bror o hans familj kommer imorrn och ska fiska kräftor då de är kräftans dag här i Tidaholm :p Kan låta tråkigt osv men jag tror det är ritkigt mysigt och det är ju för barnen så det är nog populärt ;) Sen nu ikväll så har vi vart o ätit på Thaipalatset med Evelina och Mårten som ett hej då eftersom dom flyttar till Sthlm på lördag. Väldigt trevligt var det :) Kommer dock bli tomt utan dom. Sen hälsade vi på hos Zandra o Anna en snabbis :) Vilket var såklart trevligt! Och det är inte okej att ni jobbar så mkt så vi aldrig ses!


min söta lilla pålle när hon bada :p ingen bra bild dock

Men nu har ni fått en regäl uppdatering och jag borde sova vid det här laget så natti på er!
//kisses

Kommentarer
Postat av: Trees

HAha ja just det, köpte du dem inte? dem lila alltså.

2010-08-14 @ 12:20:29
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0