9/8

Jag vill bara fly landet och dra till England! Just so you know. Mer om det en annan dag tror jag.

Hehe jag vet att jag suger på att skriva, jag glömmer helt enkelt av :p Dessutom har jag vart liiite trött dom senaste dagarna :p Var i alla fall på Ullared igår. Fanns dock inte så mkt som det brukar finnas tycker jag. Men det blev lite småshit ändå :p Och idag så har jag och älskling sovit bort halva dagen o sen gjort ingenting. Vart o kollat lite på hus som är till salu bara. Alltså vi har bara kollat utanpå ;p Vi är väldigt sugna på hus men har dock inte råd än :p

Men nu är det så här att snart kommer mina föräldrar för vi ska åka till visingsö imorrn, och min lilla pojk vill att vi ska städa så får väl ta o göra det ;p

Hörs imorrn!
/Kisses

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0