tralalalaa

Har inte orkat blogga dom senaste dagarn. Men i lördags så var jag i stallet ett tag, dock så gick det knappt att vara ute eftersom det blåste så fruktansvärt mycket. Sen på kvällen städade jag lite i lägenheten och sen gick jag ner till Linda och Kalle :) Vi kollade på En vampyrs bekännelser. En mycket bra film indeed!

Sen igår var jag i stallet, dock så blåste det ju en hel del då med. Var skit nära på att köra av vägen med cykeln när jag skulle hem.. Inget kul alls! :( Men sen lite efter att jag hade kommit hem kom äntligen min älskling hem :') Så vi hade lite myskväll o kollade på Wanted för andra gången eller nåt, den är ju så sjukt bra! Den ska inhandlas i blu-ray sen när vi skaffat oss en blu-ray spelare :)

Idag händer de väl inte så myckettror jag. Ska väl bara till stallet ikväll och ta in hästarna, sen vet jag inte vad som händer.

Vad ska ni hitta på? puss

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Aw. min nörd :) <3

2010-04-19 @ 15:04:10
URL: http://Aimformyheart.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0