Tired

Hej hej! Fan va jag är trött nu, kanske borde sova.. Jag och mina föräldrar har i alla fall tapetserat köket hela dagen, måste ju säga att det blev det rum som blev bäst tapetserats, men de kan ju bero på att vi använde rätt teknink jämfört med vad stoffe o hans far gjorde :p absolut inget illat menat haha :D Men snyggt blev de i alla fall. Bara lite småsaker att fixa nu bara. Sen när vi var färdiga åkte mina föräldrar hem, och eftersom jag är ensam hemma så saknade jag dom extra mycket nu.

I alla fall så drog jag direkt till svärmor o stoffes syrror när mina föräldrar hade åkt. Vi kolla tv tills ja klockan 24 sen var dom snälla och skjutsade hem mig :) Men nu är jag dötrött så ska lägga mig.

Natti, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0