Skins and some stuff





Jo så kan man känna ibland.. Speciellt efter att man har sett Skins. Mitt liv känns så jävla tråkigt gämfört med deras liv, okej det är en tvserie men i alla fall. Vill bara dra hit alla mina kompisar och ha en skit stor och galen fest osv.. Men går det? Nej för vi bor för långt ifrån varandra, en del har inte pengar + vissa har annat för sig som skola osv. Så oerhört tråkigt är det! Önskar mina underbara vänner bodde närmare.. Ni ska veta att jag saknar er oerhört mycket!

Jag vill ha en ny sommar 2007.Den var helt galen och sjukt rolig, hände en massa hela tiden! Kom igen vi upprepar det? Fast denna gången ska det bli ännu bättre! Okej?

//kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0