Påskafton

Var i stallet med Linda och Emma i morrses. Vi red en jätte långtur, var säkert ute i tre timmar :p men vi skrittade ju nästan hela rundan också :) Mycket mysigt var det i alla fall, så himla skönt väder ute :) Sen så har jag och älsklingen bara städat. Och nu för ett tag sen åt vi god mat och kollade Skins :). Men i alla fall, tänkte visa vad jag köpt i London, mer uppdatering får ni nog imorrn för jag är fortfarande dötrött :p



Det blev en blårutig lång skjorta, svarta jeans, jeans shorts, boxertrosor med leopard fläckar, boxertrosor med hörlurar, neonrosa spetts trosor, neongula spetts trosor och neongröna spetts trosor (som tyvärr inte synns tack vare blixten..)
En grå lång tröja med en fransk bulldog på, blå tröja, lila tröja, och lila minikjol (har redan en sån i babyrosa, men jag kunde bara inte låta bli att köpa en till :p)
Köpte också en rosa och svart väska, filmen The Boat that Rocked, gråa låga skor, zebra randiga högklackade, Victoria's Secrets parfym Sexy little things och en massa strumpor :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0