Haha!

Fan vad kass jag är! Sa att jag skulle lägga in bilderna från London igår ju, men gjorde jag de, nä.. Sorry säger jag bara men nu jäklar ska ni få se lite pics! ;p



En bild från flyget, vilket var jätte läskigt till London eftersom jag aldrig flygit förr :p Men hemresan gick fin fint ^^ Lite bilder på söta djur i Hyde Park, portarna utanför Buckingham Palace och vi som var med på resan ;p Alltså Stoffes mamma, syrror, en kompis till johanna och såklart jag o stoffe ;)


Vi var såklart på Madame Tussaudes och jag fick träffa The King of Rock ^^ Sen en massa bilder från underbara Camden :')


Ett otroligt sött hus i Hyde Park


Jag och älsklingen <3
Kan ju berätta att jag höll på att börja skratta där så därför jag ser lite wierd ut på bilden :p

Well, nu känner jag mig enormt duktigt som äntligen lagt ut bilderna ;p
Föresten var på Af förut, på en föreläsning om högskolan o skit. Funderar på om jag kanske ska börja plugga till hösten, men jag vet inte riktigt till vad, har en del jag vill gå men jag vet inte vilket av dom jag ska välja.. Får ta o sätta mig och försöka fundera ut det! Desutom så vill jag inte plugga långt bort, jag trivs så himla bra här och jag har min älskling och häst här så måste ju vara i närheten och de är ju svårt eftersom de knappt finns några såna linjer jag vill gå häromkring. Det suger, tänker inte lämna min häst igen och jag vill inte flytta henne igen heller, så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vill ju inte lämna min älskling heller.. Aja får tänka på detta mer :p Kanske kan lösas på andra sätt.

Men nu ska jag ta o prata med Jenni i telefon så..
Bye, girls and boys, kisses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0