Fy på dig!

Usch vad dålig jag är ibland! Jag skjuter upp det med bilderna från London hela tiden, illa! Men imorrn då jäklar :p I alla fall så kan jag ju säga att vi hade en mysig liten filmkväll här igår. De var Zandra, Anna, Kim, Lena, Spjuth, jag och älskling. Vi såg The Fourth Kind. Sjukt creepy måste jag säga, tycker absolut ni ska se den.

Sen idag var jag, Anna och Linda ute i stallet i morrses. Vi red en liten sväng och sen när vi hade komit tillbaks till stallet visade jag Anna i paddocken hur fint Confetti kan gå. Det gick verkligen hur bra som helst, Confetti gick verkligen hur bra som helst, blev nästan lite chockad :p Men kul var det i alla fall!

Men nu ska ja o älsklingen kolla på lite mer Skins förhoppningsvis :p

//puss

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Sv: Du är min snygging ;)

2010-04-07 @ 13:06:45
URL: http://aimformyheart.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0