Alone in our apartment

Okej nu är jag ensam hemma då. Hur ska jag klara detta? Sova själv i en 180 säng.. Den är ju gigantisk även när jag och stoffe sover i den :p Nu kanske ni undrar vart han har tagit vägen, men han är på fotbolls läger i Varberg och kommer inte hem förens på söndag :( Jo som ni kanske märker så har jag fruktansvärt svårt att sova ensam, sova över huvudtaget egentligen.. Jag är nästan aldrig trött när jag borde vara det, så när jag ligger i sängen och ska sova så kommer alla tankar fram, och jag kan inte påstå att de är några bra tankar.. Men det har faktiskt gått riktigt bra de senaste, men jag oroar mig lite för att det ska gå sämre nu när min älskling inte är hos mig och kan hålla om mig :/ Men men, från och med imorrn så har jag en hel del att göra så jag ska nog klara av dom här dagarna :p

Idag då, så har jag vart på Af. Ganska meningslös föreläsning för mig, jag skulle ju aldrig kunna tänka mig att bli en soldat så. Försvarsmakten var nämligen där och pratade. Sen efter det har jag tagit de lite lugnt och sen vid 2 drog jag ut till stallet. Red ut en sväng med Jessica, en skön liten runda i skogen tog vi :) Sen kom jag inte hem förens halv 7 på kvällen. Så efter det har jag bara diskat o ätit kvällsmat. Och nu borde jag absolut ligga o sova eftersom jag ska upp tidigt imorrn, men jag är inte så trött :/ Fast får väl försöka..

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0