_.

Sitter just nu i soffan och har dötråkigt. Stoffe har två kompisar här så dom sitter o spelar xbox, inge vidare skoj att kolla på förutom ett spel som jag inte kommer på namnet på nu. Okej dom flesta skulle väl bara säga att jag kan vara med själv, men nu är det så att jag är skit kass på just sånna spel som dom spelar, så mjaa skippar nog det.

Har i alla fall vart i stallet lite idag, tog en snabbrunda med Linda och Emma. Säger bara att jag måste nog rida mer barbacka för shit jag kunde ju knappt hålla mig kvar på Confetti xD Illa illa! Sen efter stallet blev det påskmiddag hos Stoffes mamma, så lite påskigt har det vart för mig i helgen :)


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, blir väl att jag sätter mig med körkortsboken om ett litet tag. Måste ju ta körkortet snart :) Sen så får jag inte vara uppe för sent heller för imorgon är ju min och Elins dag i stallet så vi ska ta ut hästarna tidigt imorrn. Fast jag har inte fått nåt svar på mitt sms än från henne så vet inte när vi ska åka.. Jaja.. Lägger upp lite bilder från London imorrn, så de får ni kolla :) Om ni vill.

//puss

& Glad Påsk i efterskott :p

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad spelade dom? ;O

2010-04-06 @ 20:34:48
Postat av: Anonym

Dom spelade nåt basket spel och fifa :p

2010-04-06 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0