önskelista?



Jag har ganska svårt att komma på vad jag önskar mig i julklapp och det vet väl dom flesta om som köper till mig. Men nu har jag suttit o tänkt lite, okej allt här är väl inte direkt lämpligt som julklapp, eller jag hade väl rättare sakt fått dåligt samvete ifall någon skulle köpa mig nåt så pass dyrt som tex mobilen eller bhn. rästen är väl i ganska okej pris, förutom kanske skorna. Jag får väldigt lätt dåligt samvete ifall nån köper mig nåt dyrt eller över huvud taget betalar för mig. Vet inte riktigt varför det är så men sån är jag bara. Men i alla fall, det som är på bilden är sådant jag vet att jag vill ha, även om de inte blir nu så tänker jag skaffa mig det nån gång.
Parfymen har jag dock inte luktat på men när jag läste om den lät den väldigt go. Sen så är de en del hästböcker jag vill ha eftersom att jag är en liten hästnörd :)

Men nu vill älskling att vi ska sova så jag får väl gå nu.

//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0