Myys

Gu vad problem jag har med designen på bloggen, den har verkligen ett eget liv.
Inget blir som jag vill.. Men det får väl gå, förhoppningsvis så fixar de sig väl nån gång under
detta eller nästa år :p

I alla fall så var jag och älskling i gbg i fredags och shoppa julklappar :) så himla mysigt var det, önskar bara att man haft lite mer pengar så man kunde köpt nåt kul till sig själv också hehe. Men de blev en del julklappar i alla fall, o bra var dom allt också.
Sen på kvällen blev det liseberg o då var mina föräldrar med också, mycket mysigt.
Fanns fusksnö lite här och var så de ökade julkänslan ännu mer :)

Sen har det väl inte hänt så mycket mer roligt denna helgen, träffat min ena bror och hans familj sen bar det av hem igen, är faktiskt riktigt stolt för ja körde bil hela 10 mil, inte illa för en som inte är super van att köra bil, men nu är jag på god väg till körkortet i alla fall :p Bara pengarna som saknas.
Får väl se vad som händer idag, stoffe börjar ju jobba fyra så vet inte vad jag ska hitta på riktigt, förutom att diska det lilla berget i köket, jag ser såååå fram imot det ;p

//puss

Kommentarer
Postat av: Justine

Nu förstår jag ingenting :p

2009-12-14 @ 13:35:22
URL: http://justineboonyai.blogg.se/
Postat av: Justine

Men alltså, det är verkligen jättekonstigt för jag har inte fått något sms eller något samtal. Det senaste smset från dig var när du frågade om jag ville med ut en kväll :/

2009-12-14 @ 16:04:31
URL: http://justineboonyai.blogg.se/
Postat av: Justine

Nej har inte bytt. Men har haft samma problem med min andra kompis Lejla.

2009-12-14 @ 17:08:00
URL: http://justineboonyai.blogg.se/
Postat av: Justine

Jag ber om ursäkt att jag är så dålig på att hålla kontakt men det är någonting jag alltid varit ganska dålig på tyvärr. Jag är oftast väldigt trött pga all träning så jag umgås inte så mycket med någon förutom andreas. Självklart vill jag inte att våran vänskap ska ta slut men jag klandrar dig inte om du tror det. Du ska veta att det är ingenting personligt utan jag har det här problemet med många. Jag tänker fortsätta läsa din blogg och hålla koll på när du åker till gbg osv. Jag finns ju oftast i vänersborg också! Förlåt igen!

2009-12-15 @ 15:52:57
URL: http://justineboonyai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0