middag

Just nu sitter jag och äter middag, har lagat.. okej jag kommer inte ihåg vad det heter men det är i alla fall spagetti och köttbullar som man har kokat ihop med köttbuljong, så fruktansvärt gott är det, och mättande! För övrigt har det inte hänt så mycket idag, har bara vart på Af i morrses, sen på vägen hem var det en liten snöstorm. Bra eller dåligt? Well det är mycket snö ute nu o det älskar jag, men att gå i snöstormen var inte jätte kul men lite mysigt ändå ;p

Snart kommer Stoffe hem och då ska vi städa och sen sätta upp massa julpynt, ih vad jag längtar :D Kanske slår in en del julklappar med för jag tycker det är så kul. Jag har längtat så himla mycket efter jul o snö o nu är den och knackar på dörren, så mys.

Föresten igår så glömde jag ju berätta att Zandra är hemma i stan och vi träffade henne efter vi shoppat julklappar, hur kunde jag glömma? Jag var väl uppe i mitt virriga inlägg lite för mycket kanske :p i alla fall så var det hur kul som helst att träffa henne även om vi alla var sjukt sega hehe.
Men nu ska jag försöka äta upp min sjukt varma mat, men skriver väl kanske mer ikväll :)

//Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0