julklappsshopping

Idag har jag och älsklingen vart i skövde och shoppat julklappar.
Hitta faktiskt en hel del vilket var skönt, och jag fick till och med nånting också.
Älsklingen min är verkligen för snäll, han köpte dom skorna jag ville ha, som finns på bilden i förra inlägget. Kändes dumt att han skulle köpa dom till mig eftersom han betalar allting för oss båda redan, men det hör väl lite till kärleken också, inte att han ska betala allt o att jag ska bli bortskämd alltså, nej usch för det! Det jag menade var att man ska ge o ta vad det än handlar om (vilket alla redan vet men ändå). Tyvärr så har jag ju inget jobb just nu så har jag ju väldigt lite pengar som jag får från arbetsförmedlingen men jag försöker betala lite i alla fall, men det jag tänkte säga var att så fort jag får ett arbete så kommer jag försöka ge tillbaks allt jag fått, inte för att det handlar om att man måste köpa saker men han har betalt så mycket o då vill jag försöka återgälda det liksom. Okej nu känner jag att jag är ute och virrar väldigt mycket men jag hoppas ni förstår vad jag försöker komma fram till i alla fall haha.

Men nu ska jag fixa mitt CV o lite annan skit..

//Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0