Godmorron

på er.
Usch, jag hade en sån hemsk mardröm inatt, trodde verkligen att det var sant när jag vaknade, och ville nästan bara gråta, helt sjukt.. Och jag har haft denna drömmen en gång förut men då slutade den inte lika illa som denna gången.. Usch säger jag bara!
Föresten, det är jätte mycket snö ute nu, de har typ snöat hela natten, myspys :)
Idag kommer jag ha fullt upp, måste städa de sista, diska, baka det sista julgodiset, klä granen som vi får idag och sen måste jag o älskling hitta två små julklappar för högst 50kr o två för högst 25kr, för ikväll blir det julklapps spel och bingolotto hemma hos hans far. Mysigt indeed :)

Men får väl se om jag hinner skriva lite mer senare,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0