fullt upp

Yes, de har faktiskt vart lite fullt upp nu.
I förrgår så var jag i Skövde hela dagen och träffade Niklas :) Mycket roligt.
Det blev den sista julklapps shoppingen, en massa prat, mest om att vi måste fixa till våran garderob och att när vi får barn att vi vill att dom också ska vara mot det rockiga hållet haha, sen så blev det en film också.
Sen igår blev det städning och julbak med älsklingen :) Blev lussekatter och trillingnötter, så gottigt!







mums mums :D


Så vad händer idag då? Blir väl till att baka lite till här, sen vet jag inte vad jag ska hitta på

//Puss

Kommentarer
Postat av: Trees

åh vad myysigt:) Jo jag kommer vara här den 29-30e:D är du hemma me då?

2009-12-22 @ 01:42:34
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0