föreläsning

Okej igår när jag skulle skriva här så kom jag inte in på bloggen så jag får skriva nu istället.
Först på förmiddagen så var jag på en föreläsning med Peter Ploman på Af. Han pratade om kommunikation och motivation, hur vi tänker och hur vi kan ändra våra tankar. Vi har en massa måsten som styr våra liv och han berättade hur vi skulle ändra måstena till nåt possitivt istället, mycket lätt men nåt som man aldrig riktigt tänker på. Föreläsningen gav faktiskt riktigt mycket och man fick mycket mer energi och motivation. Så om han håller nån föreläsning i närheten så tycker jag absolut att ni ska gå och lyssna på honom för han är både väldigt rolig och det ger jätte mycket.

Sen på eftermiddagen julstädade jag o Stoffe lite, mest jag. Så nu har det kommit upp en massa julpynt, jätte mysigt blev det :)

Men nu idag då, ska väl småstäda lite här o var och sen blir det till att träna lite, sen en dusch, och sen blir det Skövde och bio med älskling, Dennis och Sandra. Premiären av Avatar blir det, kommer bli riktigt kul :) Men jag får väl ta o sätta igång nu så jag får nåt gjort :p

//Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0