Filmpremiär



Ja då har man vart på premiären av Avatar, jag säger bara så här, waow! Absolut en film i min smak! Går knappt att förklara fast de är väl lika bra att jag låter bli ifall de är nån där ute som inte sett den o vill se den, kanske inte så kul ifall jag berättat en del då. I alla fall så var den skit bra gjord, skit bra handling osv.. Skit bra helt enkel :p
En film jag absolut ska köpa när den kommer ut. För övrigt så var de jätte kul att gå på bio med älskling, dennis och sandra :) När man sitter hemma o inte gör nåt om dagarna så är detta verkligen räddaren i nöden haha :p Kul att få komma ut i alla fall. Men nu ska jag ta o göra nåt annat än att sitta här för de är jag alldeles för trött för hehe

//Puss

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Det var mys :) Och ja, vi måste köpa den sen när den kommer ut :D puss

2009-12-19 @ 12:29:50
URL: http://aimformyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0