Hejsan hoppsan

Lillebror!
Idag har jag fixat med lite grejer här och var. Gick och hämtade ett paket imorses med lite julklappar. Så mysigt när det är helt vitt ute :) Och just nu snöar det för fullt, de har de gjort ett bra tag. Sen blev de till att slå in dom sista julklapparna, förutom pappas som kommer senare. Efter det gjorde jag Amerikansk Fudge, så gottigt :)



Sen blev det till att diska en massa och sen fixade jag middag. Funderade på vad jag skulle göra så att den fisken vi har hemma skulle bli god, till slut slängde jag bara ihop lite av varje och det blev riktigt gott och nyttigt så jag känner mig riktigt stolt ^^ Det blev i alla fall en blandning av lax, hajmal och sej som jag tog citronsaft på, sen blanda jag det ihop med couscous som var smaksatt av paprika, sen slängde jag i lite rödlök, avokado och vitlök, jätte gott och mättande :) ni borde testa!


ser det inte mumsigt ut? :)

Och nu sitter jag här framför datorn och funderar på vad jag ska hitta på, om jag ens orkar hitta på nåt?
Yeye, ska kolla lite på scrubs nu men jag skriver imorrn. Kanske hittar på nåt skojigt imorrn som jag kan skriva om, or not. Händer inte mycket här när man har vännerna flera mil ifrån sig, men jag överlever, snart kommer ju jenni hit o underhåller mig :)

//puss

Kommentarer
Postat av: Trees

Åh vad goda dom ser ut!!:D hahaha ja jag vet, det gör nog alla som bor där uppe, men andra tycker nog den är söt;)

2009-12-23 @ 08:55:08
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0