24

God Jul på er!
Hoppas ni haft en lika bra jul som mig :)

Dagen började med att Stoffe gick till jobbet runt halv 7, dock så glömde han stänga dörren till toan o då hör man fläkten jätte väl så jag var tvungen att gå upp och stänga dörren och då blev jag så klart skit pigg så jag var tvungen att gå upp :p men de var inte allt för illa då de gick julfilmer på tvn :)
Sen blev de till att fixa sig, tänkte testa att göra en julsminkning på mig dock så var dom ögonskuggorna jag använde så bra så de blev inte lika bra som jag hade tänkte mig, men en del beröm fick jag för den ändå :)

här är en bild på den, inte världens bästa men..


det skulle alltså vara grönt och rött, men min röda var ju så kass så de blev inte så bra, men de fick gå

Sen efter fixandet gick jag hemma till Stoffes mor, där Stoffe väntade, de blev lite kalle ankas jul och sen bil till Stoffes mormor och morfar. Det blev god mat och många julklappar så klart. Senare åkte vi hem och öppnade ännu mer julklappar som var från mina föräldrar osv. Stoffe blev överlycklig för sin julklapp, bra det :) Dock så fick jag ingen från honom för den har inte kommit än, men de gör inget hehe.

Men nu sitter älskling och tjatar på att vi ska gå o lägga oss, och jag är faktiskt ganska trött så ska lägga oss nu, ha det så bra :)



//Puss

Kommentarer
Postat av: Trees

Mysigt mysigt:D god jul säger jag här, även om det är lite sent? eller kan man säga det efteråt såhär? AA BRA:D ahha

ja men vi kanske kan slå ihop det med thorsen runt den 29e?:)

2009-12-25 @ 00:33:22
URL: http://mangofisk.se
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Ja, vårt eget projekt kommer bli skitbra! Har fixat så att det kommer bli i princip samma saker som man får göra i Talang Skåne, ryttarträning, föreläsningar, träningar och allt sånt där, så det kommer nog bli kanon :) Tack så jättemycket! :D

2009-12-25 @ 14:43:38
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Stoffe

Älskpälsk bäst är du! Får hoppas din julklapp kommer snart bara :/

2009-12-25 @ 22:32:46
URL: http://aimformyheart.blogg.se/
Postat av: Trees

Ja och förhoppsningsvis åker ni til england sen:D ja okej men det löser sig, vi hörs då:D hihi

2009-12-26 @ 21:14:57
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0